Novi brend će biti zvanično predstavljen 1. marta.
Izvršni direktor sektora Tehnologija, mediji, telekomunikacije za region centralne i istočne Evrope PPF Telekom grupe Marek Slačik izjavio je da za tu kompaniju - vlasnika Telenora/Jetela počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj, saopštio je PPF.
"Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod Telenor brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, Jetel brendom", rekao je Slačik.
U saopštenju su naveli da je brend Jetel (Yettel) kreiran sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi.
"Jetel je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu", rekao je generalni direktor kompanije u Srbiji Majk Mišel.
Iz te kompanije naglašavaju da period tranzicije počinje danas, a da se završava do kraja marta i da ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika.
Komentari 10
Nenad
Pad kvaliteta je počeo godinu dana od preuzimanja, zato se sad i hvataju za Telekom.
Dragan
komentator
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar