Ni Srbija ni Mercedes nisu isti kao pre 15 godina kad je taj automobilski div "otkačio" Srbiju i izgradio fabriku u Mađarskoj, naveo je Nedeljnik, ističući da je ta nemačka kompanija daleko odmakla u elektrifikaciji automobila, a u Srbiji je stasala klasa IT radnika sposobnih da rade u tehnološkim auto-kompanijama.
"Pregovori uveliko traju s nekoliko svetskih proizvođača automobila. Najdalje se otišlo u pregovorima s Mercedesom", potvrdio je za Nedeljnik visokopozicionarni funkcioner administracije u Beogradu.
Da se pregovara potvrdio je za Nedeljnik i dobro obavešteni preduzetnik uključen i u nemačku i srpsku poslovnu zajednicu.
"Iz ovako šture informacije teško je bilo šta zaključiti. Ne zna se koji je rang (nivo) menadžmenta-pregovarača Mercedesa, nepoznato je o kojoj se vrsti fabrike pregovara (automobila, dostavnih vozila, motora, delova ili baterija), a može se spekulisati da li je pojava Mercedesa neka vrsta 'šargarepe' u političkom paketu Nemačke i EU, namenjenom Srbiji", naveo je Nedeljnik.
Velika japanska automobilska kompanija poslala je pismo o namerama opštini Inđija u kome traži detaljnije izmene Prostornog plana placa na kome treba da se gradi fabrika automobila vredna milijardu evra, potvrdio je predsednik opštine Vladimir Gak.
Komentari 49
andrija
Nijedan strani investitor nije dosao ovamo sto nas voli nego su mu ponudjene extra uslovi od vade, cast izuzecima.
Ovde je radnik postao broj najbolje znaju radnici fiata.
Zebra
Sanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar