Konferencija će se baviti tektonskim promenama koje su nam se desile sa dolaskom pandemije, koja je trajno promenila digitalno tržište i ekonomiju. Premisa je da je nemoguće vratiti se u svet koji smo pre dve godine poznavali. Razgovaraće se i o promenama u sferi digitalne ekonomije i e-trgovine u Srbiji.
Impresivnoj listi govornika koji se u svetu užurbane digitalne transformacije ne samo odlično snalaze, već ga lično kreiraju i definišu njegov oblik pridružili su se i Dimitris Dimitriadis (The Future Cats), Matija Golubović (OMNIUS, MARS), Jovan Tišma (ALL.ART & SolSea) i Vanja Bertalan (Human).
Digitay Day 2022 obezbedio je i dodatno pojačanje kada je reč o panelima.
"Game over. Or is it?" je panel posvećen video igrama - industriji većoj od muzičke i filmske zajedno i moderisaće ga Vladimir Tošić, COO, Two Desperados, uz učešće Andreja Kugoniča, Head of Growth, Nordeus, Lane Čubrić, Head of Marketing, Two Desperados i Ivana Dimitrijevića, Head of Marketing, Webelinx Games.
Panelisti će nam približiti odnose koji vladaju u toj industriji, kakvi su odnosi između gejming studija i reklamnih agencija, kao i o ogromnom značaju brendiranja, pre svega na dominantnom polju igara za mobilne uređaje.
Govornici će se dotaći i pitanja uloge marketinga u fazama pre i posle lansiranja mobilne igre. Svet gejminga krcat je podacima, međutim, malo ko je tačno upoznat sa tim kakve su prirode ti podaci i za šta se sve mogu upotrebiti. Najzad, tražiće se odgovor na dilemu - da li je kasno za marketinške agencije da uskoče u hiperbrzi voz gejmiga?
"The Wild Rodeo that is Digital Industry Today" okupiće moderatora, Radomira Bastu, CEO, Four Dots, Igora Černiševskog, Managing Director, Method Agency i Mihaila Ponjavića, Chief eCommerce Officer, Tehnomanija koji će nam pojasniti da su neplaćene fakture jedina konstanta u životu digitalne agencije. Sve ostalo je Divlji zapad neizvesnosti: finansijska kriza, pandemija, ratovi, inflacija i preteća recesija.
"Under Stereotyping Ads for Children" naslov je panela pod pokroviteljstvom UNICEF-a sa Natašom Krstić, vanrednim profesorom na FMK - Fakultetu za medije i komunikacije (UNICEF), Lazarom Džamićem, predavačem na FMK i Ivanom Živkovićem, osnivačem i direktorom agencije "Pioniri Communications".
Prema tvrdnji UNICEF-a, rodna neravnopravnost je prisutna u životu dece, a naročito vidljiva u načinu na koji su predstavljeni pojedini likovi u medijima. Sa globalizacijom, deca su danas izloženija medijima i marketingu više nego ikada pre. Kao rezultat toga, ukazuju se nova pitanja koja se odnose na posledice po razvoj i dobrobit dece izložene tim uticajima, a odgovore na njih treba da daju kompanije, marketinške agencije i mediji, na načine koji bi promovisali rodnu jednakost, uz očuvanje legitimnih poslovnih interesa.
"TikTokers Among Us" je panel koji će okupiti četvoro ljudi iz digitalnog marketinga koji ujedno kreiraju sadržaje na TikToku. Moderator je Gorana Risteski, Creative Strategist, Grow Mojo, a učesnici Aleksa Todorović, Digital Marketing Specialist, Bazzar.rs, Igor Radulović, Direkcija projekata, Žiška i Miloš Lalić, Junior Account Manager, Balkan Tube Space
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar