Od kampanje za Madonu do kreativnosti koja povezuje svet: U Rovinj stiže Tošihiko Tanabe

Kako zadržati autentičnost u predavanju "Don't Let 'Purpose' Ruin Our Industry" u Rovinju otkriće Tošihiko Tanabe, jedan od vrhunskih kreativaca današnjice.
Impresivni portfelj njegovih kreativnih kampanja koje obilaze svet uključuje rad za brendove poput Toyote, Red Bulla, Lexusa i PlayStationa, pa čak i Madone, a japanski kreativni kolektiv okrunio ga je moćnom titulom "Creative person of the year" - on je Tošihiko Tanabe i od 20. do 23. aprila pridružiće se zajednici komunikacijske industrije na Danima komunikacija u rovinjskom Loneu.
Rođen u Tokiju i odrastao u sedam različitih zemalja širom sveta, Tanabe je poznat po izvanrednim projektima. Kao kreativni direktor Dentsua, pete najveće mreže kreativnih agencija na svetu, pokazao je kako treba osnaživati brendove spektrom metoda kreativnosti, a ujedno i uspešno ostvarivati zacrtani cilj, koji glasi - "Svojim radom nadiđite puko oglašavanje". 
Tu misiju danas nastavlja u sopstvenoj kući tsuzuku, koja je strelovitim usponom vrlo brzo postala najnagrađivaniji tim kreativnih direktora u Tokiju.
 
U današnjem svetu, kada je doprinos boljem društvu prioritet na popisu brendova koji žele da uspeju, svrsishodnost je primarni način povezivanja s publikom. Međutim, tvrdi Tanabe, "potrošači vrlo lako prozru lažne namere. Površne kampanje u najboljem se slučaju ignorišu, a u najgorem slučaju aktivno štete brendu". 
 
Zbog toga će u svom predavanju "Don't Let 'Purpose' Ruin Our Industry" svima prisutnima u Rovinju rasvetliti kako zadržati autentičnost i pritom igrati aktivnu ulogu u stvaranju boljeg sveta - bez kompromisa kada je reč o kreativnosti komunikatora.
 
Za njegov uspeh uveliko je zaslužan i holistički pristup kreativnom stvaralaštvu: od PR-a preko društvenih mreža i influenser marketinga do filma, mogućnosti su beskrajne. Bilo da je reč o osmišljavanju poslovnih modela za nadolazeće poduhvate, stvaranja muzičkog festivala za Red Bull ili dizajniranja slušalica za Bose, koje su bile rasprodate u samo nekoliko dana, ovaj vrhunski kreativni um svakim novim projektom pokazuje da s njim uvek treba - očekivati neočekivano.
 
Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišne komunikacije i kreativnosti koji okuplja nekoliko hilajda učesnika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edvarda Snoudena, koji će se učesnicima festivala pridružiti videolinkom; evanđeliste, vizionara i rok-zvezde tehnološkog sveta Džejmsa Vitakera, Mjunis Kan, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; te Tošihika Tanabea, uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika.
 
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
 
O Danima komunikacija: 
 
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih događaja na svetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog "out of the box" pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala - koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena, i ovog će proleća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pronađite na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
 
O organizatorima:
 
Hrvatsko udruženje društava za tržišnu komunikaciju (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišne komunicije Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Evropskog udruženja agencija za tržišnu komunikaciju), ekskluzivni je predstavnik organizacija "Cannes Lions" i "Effie Worldwide" za Hrvatsku i kroz "Interactive Advertising Bureau" (IAB) Croatia deo je svetske mreže "IAB Global Network".
 
Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatskog udruženja društava za tržišnu komuniciju (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i mrežu koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
 
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.