Rezultati istog istraživanja pokazuju da skoro dve trećine zaposlenih razmišlja o promeni posla u ovoj godini, prenosi britanski Tajms.
Petina ispitanika iz grupe koje razmišlja o promeni posla bi ostala na svom sadašnjem radnom mestu, ako bi mogla da ima fleksibilno radno vreme ili da radi na daljinu.
Žene prednjače među ispitanicima koji priželjkuju da rade na daljinu, jer je više od 50 odsto njih izjavilo da je napustilo posao ili da razmišlja o napuštanju posla zbog manjka fleksibilnog radnog vremena.
Istraživanje je pokazalo da tzv. generacija Z, ljudi rođeni između kasnih devedesetih godina prošlog veka i prve decenije 21. veka, ima najmanje želje da rade na daljinu, što sugeriše da žele da uče od svojih kolega u kancelariji.
Nasuprot tome, pripadnici tzv. generacije Iks, rođeni između 1966. i 1981. godine, najviše su tražili poslove koje podrazumevaju rad na daljinu.
Ako poslodavci odstrane fleksibilno radno vreme, biće u opasnosti da izgube postojeće zaposlene i teže privuku nove ljude, izjavila je menadžerka Linkdina za Veliku Britaniju Ngair Mojes.
"Pandemija je donela revoluciju u rad ljudi, a za većinu kompanija je veliki eksperiment sa radom na daljinu bio mnogo uspešniji nego što je iko očekivao", rekla je ona.
Neki ljudi ne dele njen optimizam i smatraju da rad na daljinu smanjuje produktivnost.
"Rad na daljinu ne radi", lakonski je rekao šef Blek Roka Leri Fink.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Куп је битан
Lucifer
Milos
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar