Na samom otvaranju Đorđe Bukinac, Head of Group M Nexus, predstaviće ovogodišnje rezultate AdEx izveštaja na srpskom tržištu.
AdEx je referentni izveštaj koji detaljno opisuje procenjenu potrošnju na digitalno oglašavanje na evropskim tržištima.
IAB Serbia se pridružila studiji 2012. godine i od tada se izveštaj predstavlja na godišnjim konferencijama Udruženja, a u pitanju je rezultat istraživanja, proračuna i procene IAB Srbija ekspertskog tima koji čine ključni igrači u industriji.
Program konferencije sa temom FOR BETTER WEB obogatiće i predavanja istaknutih eksperata u svojim oblastima.
Alexandru Jijian, CX Head of Presales, SAP, inženjer po zanimanju, pripovedač u srcu, upravlja sa tehničke strane u SAP-u korisničkim iskustvom u 26 zemalja. Jedan je od vodećih stručnjaka za korisničko iskustvo koji je sa samo 19 godina napravio svoj prvi veb sajt za e-trgovinu, dok se danas fokusira na projekte u sferi digitalne transformacije, čime će se baviti i njegovo predavanje pod nazivom ”Sutrašnji svet”.
Boris Stojanović, GlueIQ partner, dobitnik prestižnih svetskih nagrada iz oblasti marketinga je marketinški stručnjak koji se fokusira na uvide zasnovane na podacima, strategiji, kreativnom razvoju, inovacijama i tehnologiji za interakciju sa publikom. Karijeru je izgradio podizanjem svesti o brendu, a njegovo dvadesetogodišnje iskustvo uključivalo je razvoj ekosistema, proizvoda i usluga zasnovanih na digitalnim podacima za preduzeća sa liste Fortune 500. Njegov rad uključuje konceptualizaciju i izvođenje na mobilnim platformama, veb lokacijama, veštačkoj inteligenciji, fizičkim/digitalnim iskustvima, digitalnim poslovnim strategijama.
Ove godine odgovara na pitanje: Kako pretvoriti kupce u obožavatelje.
"U današnjem svetu zabrinutosti za privatnost na mreži, brendovi moraju mnogo više da rade da bi postali i ostali relevantni za svoju publiku. Boris će pričati o trenutnoj potrošnji u Severnoj Americi, kako kompanije sa liste Fortune 500 danas rešavaju probleme, kao i postepenom postavljanju kolačića treće strane i njihovom uticaju, kao i o primeru industrije (kanabis) u kojoj kolačići treće strane nisu dozvoljeni i koji su izazovi.
Lukas Vinkler je Audience Development Manager u jednoj od najvećih evropskih kompanija za istraživanja podataka na internetu, Gemius-u. Deo je Gemiusa od 2014. godine, a odgovoran je za poslovni razvoj projekata merenja publike u zemljama u kojima je Gemius prisutan. Pre angažmana u Gemiusu radio je u medijima kao grupni istraživač interneta u CME i u Gemiusovoj partnerskoj kompaniji Mediaresearch na projektu merenja publike u Češkoj.
Prodaja kotizacija za DIGITAL DAY konferenciju je otvorena do 15. maja, a više informacija možete naći
OVDE.
O IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.