To je objavio portal Tango Six.
Konkursi za posao otvoreni su do 4. avgusta.
Objavljivanje tih oglasa predstavlja prvo javno zabeleženo širenje neke kompanije u ovom domenu na aerodromu "Nikola Tesla" od odluke Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije, 10. jula da stavi van snage ograničenje broja kompanija koje će se baviti zemaljskim opsluživanjem aviona (hendlera).
Beogradski aerodrom i kompanija "Sky partner" i dalje su jedini koji pokušavaju da na vreme razvrstaju hiljade torbi dnevno na beogradskom aerodromu, podsetio je Tango Six.
Portal je naveo da, iako objavljivanje velikog broja otvorenih pozicija odjednom nesumnjivo predstavlja najveće širenje neke hendling kompanije od odluke 10. jula, ipak se ne radi o poslovima koji neposredno opslužuju putničke avione kada je u pitanju prtljag. Zbog toga je trka za još jednog većeg hendlera koji bi mogao, pored beogradskog aerodroma i kompanije "Sky partner" da pomogne Er Srbiji i dalje otvorena.
"GoldAir" poseduje dozvolu DCV-a za opsluživanje putnika, prihvat i otpremu predatog prtljaga kao i prihvat i otpremu letelica na platformi.
Međutim, kako Tango Six saznaje, oprema potrebna za otpremu prtljaga koju kompanija poseduje nije blizu raspoloživosti za korišćenje.
"Ovo ostavlja još samo Menzies Aviation kao opciju koja se eventualno može dogovoriti sa Er Srbijom ukoliko se situacija sa beogradskim aerodromom ne popravi. Ukoliko se ta saradnja i uspostavi, gotovo je sigurno da se to neće dogoditi u ovoj letenjoj letačkoj sezoni", naveo je Tango Six.
Komentari 3
xqt
Da
/
gde je onaj komentator koji se ljutio kada sam pisao da su svi problemi koji se desavaju zadnje vreme sa prtljagom. simptomaticno.
pazi, cak su isli dotle da utovarivanjem ostete tudj avion
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar