Navodi se da je neimenovana avio-kompanija otkrila na dve ovakve letelice šrafove bez matica ili sa labavo zategnutim maticama na veoma važnim uređajima, koji služe za stabilizaciju i kontrolu aviona za vreme leta.
Predstavnici Boinga tvrde da su popravke obavljene na oba aviona i navode da je poslata poruka svim kompanijama koje poseduju 737 Max da provere upravljački mehanizam, kao i šrafove i matice u tim uređajima.
Trenutno je širom sveta u upotrebi 1.370 letelica tog modela. Problemi u konstrukciji i kvalitetu Boinga 737 Max doveli su do dvadesetomesečne globalne zabrane leta tog modela, nakon što je u dve nesreće tih aviona živote izgubilo 346 putnika.
Te nesreće, otkazane narudžbine, zabrana prodaje i traganje za tehničkim nedostacima koštale su Boing čak 20 milijardi dolara.
Letelica je ponovo puštena u saobraćaj u decembru 2020. godine, ali su u aprilu ove godine otkriveni novi problemi, jer su instalacije nekih uređaja u zadnjem delu pilotske kabine urađeni na nepropisan način, navodi se u informaciji, uz naznaku da, kako tvrdi Boing, to nije predstavljalo opasnost po bezbednost putnika.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
NS oldtajme
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar