Odluka Uniteda nema veze sa sigurnošću aviona, nego je reč o oznakama o zabrani pušenja, koje potiču još iz propisa iz 1990. godine. Prema tim propisima, "no smoking" oznakama posada mora ručno da upravlja, a novodizajnirani Erbas A321neo poseduje softver koji automatski prikazuje oznake tokom leta tako da posada ne mora da ih uključuje i isključuje. Upravo to je ceo problem.
Podsetimo, pušenje je potpuno zabranjeno na domaćim i međunarodnim letovima pre gotovo 25 godina.
"Sporni" automatski sistemi signalizacije nisu novost. Mnoge avio-kompanije zaobilaze propis iz 1990. godine tako što podnose zahtev za izuzeće kod Federalne administracije za avijaciju. United je podneo zahtev za izuzeće za celu svoju flotu još 2020. godine, što je i odobreno, ali postoji jedan problem. Erbas A321neo je potpuno nov avion tako da ne potpada pod to izuzeće. Ovi avioni su počeli da se koriste pre samo dva meseca.
United traži dozvolu od FAA-ja da doda Erbas A321neo postojećem izuzetku i taj zahtev je u fazi razmatranja, ali kompanija je već dobila "privremenu" dozvolu za nastavak letova dok traje proces.
"FAA navodi da nije reč o sigurnosnom problemu. Naših pet aviona A321neo su bili van službe u ponedeljak, što je rezultiralo odlaganjima, ali ne i otkazivanjima letova. Avione smo zamenili drugim modelima kako bismo minimalizovali neprijatnost za pitnike", saopšteno je iz Uniteda.
Kompanija je pet novih aviona platila 650 miliona dolara.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar