A1 je o tome prethodno obavestio svoje korisnike, dok korisnici MTS nisu dobili nikakva obaveštenja, piše
Nova.rs.
Korisnici kompanije Yettel obavešteni su o tome sitnim slovima na januarskom računu, na šta, sudeći po reakcijama na društvenim mrežama, niko nije obratio pažnju.
Telekom Srbija je bez upozorenja i najave podigao cene paketa kablovske televizije, interneta, fiksne i mobilne telefonije.
A1 je prvog dana marta korisnicima putem SMS poruka uputio obaveštenje o predstojećim izmenama cena koje će važiti od aprila, navodeći konkretne cene za sve pakete, ali i rok za raskid ugovora od mesec dana.
Korisnici društvenih mreža pišu o povećanju cena paketa u Yettelu, ističući da na računu iz januara stoji da će biti promena cena od marta. A najveći problem je to što se navodi da je rok za raskid ugovora do kraja februara.
Udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" podseća da Zakon o elektronskim komunikacijama propisuje da korisnik ima rok od 30 dana za raskid ugovora i to od dana kada je obavešten o povećanju cene.
"S obzirom da je Yettel svoje korisnike o tome obavestio preko izdatog računa, a oni su, recimo, putem mejla stigli 5. februara, to znači da rok za raskid teče od tog dana i završava se 6. marta", ukazala je "Efektiva".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 38
Zovite pravim imenom
fagot
Dare
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar