Ovi automobili su namenjeni za takozvane "Crash" testove i ostala ispitivanja, koja se trenutno obavljaju u krugu fabrike.
Predsednik Samostalnog sindikata FCA Srbija Saša Đorđević rekao je za Tanjug da će se u bliskoj budućnosti na ulicama Kragujevca naći prvi električni automobili proizvedeni u Srbiji.
"Normalno je da u nekom periodu, kad je taj automobil u razvojnoj fazi, bude zaštićen. Sve je to normalno, to rade i drugi svetski proizvođači, ali zaista očekujem da ga u punom sjaju vidimo vrlo brzo na jednom predstavljanju, a posle toga i na ulicama, kako naših gradova, tako i svuda u svetu", naveo je Đorđević.
Kompanija Stelantis, u čijem sastavu je i fabrika Fiat-Krajsler automobili Srbija u Kragujevcu, još 2022. godine najavila je da će krajem ove godine na tržište lansirati novi električni automobil.
U okviru priprema za proizvodnju električnog automobila, koje su trajale pune dve godine, u kragujevačkoj fabrici instalirana je nova oprema, a radnici su prošli brojne obuke u Stelantisovim fabrikama u Italiji i Poljskoj.
"Svi zaposleni u kompaniji očekuju da ovaj model opravda ovoliko vreme priprema i da zaista u jednom trenutku za njega bude zainteresovan veliki broj kupaca. Očekujemo veliku prodaju i veću proizvodnju, a samim tim, ono što nas zaposlene najviše zanima - veću uposlenost, što znači da ćemo moći da računamo i na veće plate u nekom narednom periodu, tako da sve to zatvara jedan ozbiljan krug, što željno iščekujemo", rekao je Đorđević.
Iako se u javnosti govorilo da će ovaj električni automobil biti restilizovan model Fiatove "pande", kompanija Stelantis zvanično još nije saopštila naziv ovog automobila, niti obelodanila njegov izgled.
Svetska promocija novog automobila očekuje se na leto, a od trećeg kvartala ove godine očekuje se i serijska proizvodnja.
Komentari 18
Iguman
/
nastavi citat sa 'naprednjaci isubvencinisase celu drzavu'.
bukvalno, neka pokazu preko koga se sve radi. da li postoji jedna jedina subvencionisana firma registrovana u nsu
Petar PP
"naprednjacinama je kampanja protiv subvencija fiatu bio najveci adut u kampanji protiv zutih..."
A Dinkić uveo subvencionisanja proizvodnje stranim kompanijama, između ostalih baš prvo istoj toj kompaniji odnosno prethodniku Fiat-u.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar