Konferencija "Biznis priče" namenjena preduzetnicima i svima onima koji tek planiraju da se upuste u preduzetničke vode, nastavila se i juče u Master hali Novosadskog sajma.
Vladimir Stanković, pokretač i autor podkasta "Biznis priče" zajedno sa Nemanjom Dimićem direktorom kompanije "BIT Events", a pod pokroviteljstvom Pokrajinske vlade AP Vojvodine i Grada Novog Sada organizovao je drugu "Biznis priče" konferenciju.
Učesnicima su se drugog dana obratili Vladimir Đukanović (Filozof sa Wall street-a), Ana Petrović (Nutricionistički studio), Dunja Jovanić (BEBE brend), Vukan Simić (Fishingbooker), Ana Brzaković (Digital way), Tatjana Vojtehovski (PCI - NLP), Ajdin Brković (MonetizeAd) i Vladimir Stanković (Biznis priče).
Dunja Jovanić je kroz svoje predavanje učesnicima predstavila kako je tekao put nastanka njenog brenda BEBE: "Teško je naći zajednički jezik u poslovanju sa starijim generacijama kada vi pripadate 'digitalnoj eri'". Fokus je stavila na to koliko je za promociju i rast pratilaca na društvenim mrežama važno postavljanje sadržaja u real vremenu.
Vukan Simić naveo je kako je svoj biznis razvio iz ljubavi prema pecanju, kao i da uspešan i zdrav biznis ne može da nastane preko noći. "Moraš da naučiš da 'pozajmljuješ' rešenja – neophodno je inspirisati se najboljima u industriji", istakao je Simić.
U okviru BizBalans razgovora Tatjana Vojtehovski objasnila je na koji način nam NLP pomaže da naučimo kako se osećamo, jer ćesto ni ne znamo kako smo, kao i da treba da prihvatimo ukoliko smo nedovoljno dobro: "Pogrešna uverenja vode pogrešnim odlukama – imamo uverenja koja smo 'nasledili', koja nas koče, a često ih nismo ni svesni."
Vladimir Stanković je, na kraju konferencije, sumirao utiske sa učesnicima i najavio narednu "Biznis priče" konferenciju koja je planirana za 2. i 3. april 2025. godine.
Više informacija o konferenciji možete pronaći
OVDE i
OVDE.