Ananas lansira prvi e-fulfillment centar u ovom delu Evrope

Ananas e-commerce i zvanično je otvorio prvi specijalizovani e-fulfillment centar koji se prostire na 10.000 kvadratnih metara, nedaleko od Beograda.
Ananas magacin prilagođen je visokim, svetskim standardima sa modernim tehničkim rešenjima koja omogućavaju efikasno i sigurno skladištenje robe.
 
Prostire se na četiri sprata i ono što ga izdvaja od drugih magacinskih prostora jeste Pick Tower sistem (višespratno skladištenje) i konvejer dužine od 700 metara koji omogućavaju transport robe do bilo koje pozicije u skladištu.
"Od samog osnivanja nismo krili svoje visoke ambicije u poslovanju. Otvaranjem prvog e–fulfilment centra ove vrste u Srbiji i najsavremenijeg u ovom delu Evrope, potvrđujemo našu spremnost da Ananas podignemo na još viši nivo i nastavimo sa vrtoglavim rastom u svim segmentima našeg poslovnog ekosistema", izjavio je Marko Carević, CEO Ananas e-commerca.
Ovakav sistem skladištenja povećava produktivnost i do 40 odsto i značajno skraćuje vreme pripreme porudžbine. Ono što razlikuje Ananas e-fulfillment centar od drugih jeste i poseban princip skladištenja robe iste vrste na različitim pozicijama, posebno dizajnirani punktovi za pakovanje, kao i pet izlaza ka kurirskim službama čime se ubrzava proces komisioniranja robe.
 
Ananas je za potrebe e-fulfillment centra u potpunosti razvio softversko rešenje koje optimizuje i upravlja svakodnevnim operacijama u skladištu, kao što su praćenje inventara, upravljanje prijemom i izdavanjem robe, optimizacija skladišnog prostora, kao i koordinacija rada zaposlenih. Osim toga, magacin je u potpunosti povezan sa ananas.rs platformom i u punom kapacitetu može da spremi i do 65 000 pošiljki na dnevnom nivou. Važno je istaći da je celokupno poslovanje ekološki održivo. Zahvaljujući svemu ovome, Ananas već sada za 97 odsto porudžbina iz svog e-fulfillment centra, započne isporuku do krajnjeg kupca već u toku narednog dana od trenutka porudžbine.
 
"Promene na globalnom i domaćem tržištu zahtevaju sve veću agilnost kompanija, kao i posvećenost potrebama potrošača. Povećanje produktivnosti i efikasnosti procesa, kao i prihvatanje globalnih standarda u oblasti e-commercea, a u uslovima snažne globalne konkurencije, preduslov su uspeha na tržištu", izjavio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije, ističući značaj ovakvih inicijativa za razvoj e-commerce ekosistema u Srbiji.
 
Otvaranje najsavremenijeg e-fulfillment centra u ovom delu Evrope predstavlja jedno od najznačajnijih dostignuća kompanije Ananas. Na ananas.rs tržnom centru a na netu, već sada možete pronaći preko pola miliona artikala. Više od hiljadu trgovaca prodaje svoje proizvode preko Ananasa, a čak trećina njih u ovom trenutku koristi usluge e-fulfillment centra.
 
Ananas posluje na tržištu Srbije i Severne Makedonije, a u trećem kvartalu planira se širenje i na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će Ananas dodatno učvrstiti svoju poziciju lidera na regionalnom e-commerce tržištu.
  • Ja

    05.06.2024 14:07
    A što izbegavaju Sloveniju i Hrvatsku, ovi ih ne puštaju tamo ili ne dostižu standarde.
  • Ja

    04.06.2024 23:50
    Pumpanje
    Tovi se prase pred Bozic, u ovom slučaju pumpanje svega da se ananas proda Amazonu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija