Kako se navodi u saopštenju, na automobile firme Bi-Vaj-Di (BYD) će se ubuduće odnositi carina od 17,4 odsto, kompanija Gili će plaćati 20 odsto, a SAIC 38,1 odsto.
Ostali kineski proizvođači automobila će plaćati carine od 21 odsto, dok kompanije koje nisu sarađivale u istrazi EU o subvencijama očekuje carina od 38,1 odsto.
Do sada su carine na uvoz kineskih električnih automobila iznosile 10 odsto.
Nemački kancelar Olaf Šolc upozorio je ranije ovog meseca na posledice ograničenje trgovine sa Kinom, rekavši da Evropska unija ne treba da zatvara svoja tržišta za strane kompanije.
Ako bi Kina uzvratila recipročnim merama, najteže bi bili pogođeni upravo nemački proizvođači automobila kao što je Volkswagen ili BMW, prenosi Blumeberg.
"Kina će preduzeti sve neophodne mere da odbrani svoja zakonska prava i interese", rekao je portparol kineskog ministarstva spoljnih poslova Lin Đian.
Kina bi mogla da uzvrati Evropskoj uniji merama u oblasti poljoprivrede, avijacije i automobilske industrije, a Peking je već pokrenuo istragu o nekim vrstama evropskih alkoholnih pića.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Професор
Па где вам је сада слободна трговина несрећници?
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar