Kako je rekao, to će u narednih 10 godina biti "čista hemija" i tehnologija koja je ljudima potrebna.
"Kao što sam rekao, najveća slabost električnih vozila je pristupačnost. Da biste smanjili cenu električnih vozila, potrebno je da imate manje baterije, jer baterije predstavljaju više od 40 odsto ukupnih troškova proizvodnje automobila", rekao je Tavares.
Kako kaže, ako želite da smanjite troškove, potrebno je da smanjite veličinu baterija i takođe smanjite težinu baterija.
Da biste to uradili, potrebne su vam efikasnije ćelije baterije, dodao je Tavares.
Ukazao je da će efikasnije baterijske ćelije koje će doći u budućnosti verovatno udvostručiti gustinu snage ćelija i da je moguće da će koristiti drugačiju hemiju od litijum-jonske, pa je stoga istakao da je Memorandum dobar potez.
"Tako da mislim da je to dobar potez, a mi smo, naravno, deo te priče. I videćemo da li možemo da imamo dobar predlog u pogledu nabavke iz te inicijative (predviđene Memorandumom), za koju mislim da ima potpunog smisla", zaključio je Tavares.
Komentari 4
Petar
vladaNS
NN
Toliko o poverenju koje su godinama brižljivo gradili ...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar