Ova kompanija je poznata širom planete po svom modelu direktne prodaje koji angažuje oko 6,4 miliona žena za marketing i prodaju "od vrata do vrata". Na taj način je u 2020. godini na globalnom tržištu plasirala svoju robu u vrednosti od 9,1 milijardu dolara, piše Bloomberg Adria.
Međutim, Avon Products je samo američki deo poslovanja celokupnog Avona. Zato se tužbe upućene njemu u SAD ne odnose se na poslovanje samog brenda što znači da će on nastaviti da prodaje kozmetičke proizvode širom sveta.
Pomenute tužbe su inače pokretane zbog sumnji da je puder koji se nalazi u određenim Avonovim proizvodima kancerogen. Zato je Avon Products posegnuo za bankrotom koji bi trebalo ovoj kompaniji da obezbedi više vremena za bavljenje tužbama.
Isti model koristila je u istim okolnostima i kompanija Johnson & Johnson.
Brazilska firma Natura&Co, koja je 2020. godine izvršila akviziciju Avona, saglasna je sa odlukom o pokretanju bankrota i ponudila je finansijsku pomoć toj kompaniji dok se sudski procesi ne završe.
Komentari 1
tigric babusnica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar