Ponovo oglašena prodaja Jugoslovenskog rečnog brodarstva: Cena upola niža

Ministarstvo privrede pozvalo je sva zainteresovana lica za učešće u postupku privatizacije Jugoslovenskog rečnog brodarstva (JRB AD) da podnesu prijave do 2. oktobra.
Ponovo oglašena prodaja Jugoslovenskog rečnog brodarstva: Cena upola niža
Foto: 021.rs (ilustracija)
Kako je prethodni pokušaj proglašen neuspelim, ovoga puta početna cena iznosi 50 odsto procenjene vrednosti naše najpoznatije kompanije za rečni transport, i to 10,91 miliona evra, uz obaveznu bankarsku garanciju na ime depozita od 2,18 miliona evra, prenosi Biznis.rs.
Pravo na učešće u privatizaciji JRB ima domaće pravno lice koje je podnelo zahtev za otkup prodajne dokumentacije, potpisalo ugovor o čuvanju poverljivih podataka i otkupilo prodajnu dokumentaciju.
 
Promenjen je i jedan uslov za potencijalnog kupca koji je izbor sledećeg vlasnika sužavao na samo dve firme u Srbiji, a to je da svom vlasništvu ima najmanje 15 registrovanih teretnih potisnica u Srbiji. Uslov sada je da kupac mora da ima najmanje 10 registrovanih plovila.
Pravo na učešće u aktuelnom postupku ima i Konzorcijum domaćih pravnih lica u kojem jedan član ispunjava kvalifikacione uslove i čiji je jedan član podneo zahtev za otkup prodajne dokumentacije, potpisao ugovor o čuvanju poverljivih podataka i otkupio prodajnu dokumentaciju, navelo je Ministarstvo privrede u pozivu.
 
U postupku privatizacije prodaje se, inače, 99,98 odsto ukupnog kapitala JRB, čija je ukupna procenjena vrednost na dan 31. decembra 2023. godine iznosila 21,83 miliona evra, prenosi Biznis.rs.
 
Zainteresovana lica mogu podneti prijave za učešće u postupku privatizacije JRB najkasnije do 2. oktobra 2024. godine do 12 časova, a prijava se podnosi u okviru zatvorenog koverta, zajedno sa ponudom.
  • komšinica

    12.09.2024 15:01
    za Nikolu
    Za dvanaest godina vlasti nikom nije bilo zabranjeno da promeni bilo koji zakon, zar ne!
  • Snorke

    12.09.2024 13:02
    Već proćerdano
    JRB je uništen još 90-tih kada je prestalo održavanje plovila a stručni kadar podobijao otkaze (ostalo je tek ponešto pravih mornara i majstora za održavanje). Većina srpskih firmi je očerupana, uništena, ugašena, privatizovana (tim redosledom) još za vreme Miloševića (prvo najvrednije pa onda redom). Nešto firmi je dokusureno 2000-tih a sada je na naprdnim bašibozucima da dokrajče saobraćajnu i industrijsku infrastrukturu Srbije (železnica, rečni promet, avio saobraćaj ...).
  • Bojsi

    11.09.2024 21:37
    Mene zanima kada počinje prodaja zgrada u Nemanjinoj ulicu u BG-u?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija