Folksvagen planira da zatvori najmanje tri fabrike u Nemačkoj

Kompanija Folksvagen je saopštila da planira zatvaranje barem tri fabrike u Nemačkoj.
Folksvagen planira da zatvori najmanje tri fabrike u Nemačkoj
Foto: Pixabay (ilustracija)
Šefica saveta zaposlenih Danijela Kavalo rekla je na sastanku sa radnicima Folksvagena u sedištu kompanije u Volfsburgu da menadžment takođe planira rezove na drugim lokacijama, uz obećanje da će se odupreti tim planovima, prenela je nemačka novinska agencija DPA.
 
Folksvagen ima oko 120.000 zaposlenih u 10 fabrika u Nemačkoj. 
Nije bilo komentara iz same kompanije o ovim planovima.
 
Folksvagen je početkom septembra saopštio da je stanje u automobilskoj industriji takvo da se ne može isključiti zatvaranje fabrika u matičnoj zemlji i da se mora odustati od obećanja o zaštiti radnih mesta bez otpuštanja do 2029. godine.
Generalni direktor Oliver Blume kao razloge naveo je nove konkurente koji ulaze na evropska tržišta, sve lošiju poziciju Nemačke kao proizvodne lokacije i "potrebu da se deluje odlučno".
 
Evropski proizvođači automobila suočavaju se sa povećanom konkurencijom jeftinih kineskih električnih automobila. Folksvagen je prošlog meseca saopštio da polugodišnji rezultati kompanije pokazuju da neće postići cilj od 10 milijardi evra uštede do 2026. godine.
 
Industrijski sindikat IG Metall oštro je kritikovao najavljene planove za zatvaranje fabrika.
 
"Očekujemo da će Folksvagen i njegovo rukovodstvo za pregovaračkim stolom, umesto fantazija o smanjenju, skicirati održive koncepte za budućnost", rekao je lider regionalnog sindikata Thorsten Groger.
 
Pregovori o platama između Folksvagena i sindikata trebalo bi da budu nastavljeni u sredu.
  • Aнтун Чупак

    30.10.2024 13:55
    Бог те мазо,а ови жућкасти што су били ономад тамо кажу да тече мед и млеко???!!!
  • @predrag

    29.10.2024 11:35
    @predrag kod Nemačke nisu u pitanju samo Ruski energenti, nego je mnogo veći problem za njih što su sankcijama izgubili Rusko tržište za svoje proizvode
  • Marino

    28.10.2024 17:37
    1997 godine prvi put sam bio i radio u Kini. VW je vec tada sve svoje linije za proizvodnju VW Pasat i slicnih modela prenio brodovima u Kinu. Desetljecima se proizvodio. I st vi ocekujete od Njemaca postenje? Sve je to moderno robovlasnistvo sad im Kina preskupa pa traze po Srbiji narod da radi za 300 eura.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija