Istraživanje je sprovedeno od strane Employer Branding Agency, i predstavlja značajno priznanje za našu kompaniju i njenu reputaciju kao poslodavca, navode u DDOR.
Osim toga, u okviru ovog istraživanja, DDOR je ostvario sjajne rezultate i to:
-
2. mesto u kategoriji osiguranja
-
7. mesto u finansijskom sektoru
Istraživanje je obuhvatilo skoro 5.000 ispitanika iz radno sposobnog stanovništva Srbije, starosti od 18 do 65 godina, a cilj je bio prepoznavanje najboljih brendova poslodavaca u različitim segmentima privrede. Sprovedeno je u dva dela: prvi se fokusira na reputaciju poslodavaca, dok drugi analizira trendove i trenutno stanje na tržištu rada u Srbiji.
Ovi rezultati predstavljaju značajan indikator rasta reputacije DDOR osiguranja kao poslodavca od poverenja. Uspešna pozicija je rezultat truda i timskog rada svih zaposlenih, koji su ključni za postizanje ciljeva kompanije.
Predsednik Izvršnog odbora DDOR osiguranja Frančesko Maši istakao je da ova nagrada podsticaj da nastavimo u istom pravcu, i da jasno ukazuje da naša reputacija poslodavca iz godine u godinu sve bolja.
"Mi smo veoma ozbiljni kada se radi o poverenju, jer je ono u osnovi mnogobrojnih odluka koje donosimo svaki dan. Poverenje nije samo jedan od ključnih obeležja kompanije, već je i primarni pokretač spremnosti naših klijenata i partnera da rade sa nama", dodao je.
Podsetimo da ova vest dolazi nakon što je kompanija DDOR nedavno osvojila sertifikat Top Employer za 2024. godinu, što dodatno potvrđuje našu posvećenost u stvaranju optimalnog radnog okruženja.
Kompanija DDOR je ponosna na ostvarene rezultate, i u budućnosti će nastaviti da unapređuje uslove rada i mogućnosti za lični i profesionalni razvoj, kako bi i dalje bila respektabilan i pouzdan poslovac, zaključuju u ovoj kompaniji.