Kompanija navodi da su Amerikanci na "crni petak" najviše onlajn kupovali šminku, proizvode za negu kože i kose, kao i blutut zvučnike i mašine za espreso.
Prodaja igračaka preko interneta povećana je za 622 odsto u poređenju sa prosečnom dnevnom prodajom u oktobru.
Prodaja nakita povećana je za 561 odsto, a kućne tehnike za 476 odsto u odnosu na oktobar.
Kupci u SAD su 2023. godine potrošili 9,8 milijardi dolara na kupovine onlajn na "crni petak", a godinu dana ranije 9,1 milijardu dolara.
Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti u SAD, označava zvanični početak praznične sezone kupovine za trgovce kada oni nude velike popuste.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar