Amerikanci na "crni petak" potrošili oko 11 milijardi dolara na onlajn kupovine

Amerikanci su ove godine na "crni petak" potrošili oko 11 milijardi dolara na onlajn kupovine, što je više za 10,2 odsto u odnosu na prošlu godinu, pokazuju podaci kompanije Adob Analitiks.
Amerikanci na "crni petak" potrošili oko 11 milijardi dolara na onlajn kupovine
Foto: Pixabay
Kompanija navodi da su Amerikanci na "crni petak" najviše onlajn kupovali šminku, proizvode za negu kože i kose, kao i blutut zvučnike i mašine za espreso.
 
Prodaja igračaka preko interneta povećana je za 622 odsto u poređenju sa prosečnom dnevnom prodajom u oktobru.

Prodaja nakita povećana je za 561 odsto, a kućne tehnike za 476 odsto u odnosu na oktobar.

Kupci u SAD su 2023. godine potrošili 9,8 milijardi dolara na kupovine onlajn na "crni petak", a godinu dana ranije 9,1 milijardu dolara.
 
Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti u SAD, označava zvanični početak praznične sezone kupovine za trgovce kada oni nude velike popuste.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

SAD uvele sankcije Gasprombanci

Trećoj po veličini ruskoj banci, Gasprombanci i njenim filijalama, SAD su uvele sankcije sa ciljem da se smanji sposobnost Rusije da izbegne hiljade sankcija uvedenih od početka invazije na Ukrajinu.