Apple najvredniji svetski brend, iza njega Microsoft i Google

Najvredniji svetski brend je drugu godinu zaredom Apple, pošto je njegova vrednost prošle godine porasla za 11 odsto na 547,5 milijardi dolara.
Apple najvredniji svetski brend, iza njega Microsoft i Google
Foto: Pixabay
To je pokazala studija "Brand Finance Global 500".
 
Drugo mesto na rang listi ponovo je zauzeo brend Microsoft čija je vrednost porasla za 35 odsto na 461,1 milijardu dolara, treće mesto je pripalo Google uz porast od 24 odsto na 413 milijardi dolara, a četvrto Amazonu uz rast od 15 odsto na 356,4 milijarde dolara.
Brend Walmart je napredovao sa šestog na peto mesto, a njegova vrednost je skočila 42 odsto na 137,2 milijarde dolara.
 
U prvih deset najskupljih brendova je i Samsung čija se vrednost procenjuje na 110,6 milijardi dolara, Tiktok 105,8 milijardi dolara, Facebook 91,5 milijardi dolara, Nvidia 87,9 milijardi dolara i Državna mrežna korporacija Kine (SGCC) 85,6 milijardi dolara.
Dojče telekom je prepoznat kao najskuplji brend u Evropi i zauzima 11. mesto u ukupnom rangiranju, a njegova vrednost je porasla za 16 odsto na 85,3 milijarde dolara.
 
U prvih 500 najvrednijih brendova se nalaze 193 američka brenda koja čine više od polovine ukupne vrednost cele liste. Kina je na rang listi zastupljena sa 69 brendova, a Nemačka sa 27.
 
Ukupna vrednost 500 najvrednijih svetskih brendova porasla je 10 odsto u protekloj godini na skoro 9,5 biliona dolara.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija