Facebook uvodi reklame i u messengeru
Ekipa u Facebooku svesna je da ne mogu previše da povećaju broj oglasa koji se korisnicima prikazuju na news feedu i pokušavaju da pronađu nove načine povećanja prihoda. Jedan od tih načina, kako je najavljeno početkom ovog meseca, jeste ubacivanje oglasa unutar video-zapisa koji se prikazuju na ovoj društvenoj mreži – pri čemu se oglasi neće prikazivati na početku ili na kraju videa, već nakon dvadesetak sekundi.
Na početku oglasi bi trebalo da se prikazuju samo u donjem delu ekrana na kojem su prikazani poslednji razgovori (ispod dela "Podeljeni dani" i "aktivni korisnici" biće deo za sponzore) pa ne bi trebalo da se prikazuju unutar samih razgovora.
Sada je jasno zašto je Zakerberg odvojio Messenger od mobilne aplikacije – korisnici su na početku kritikovali ovaj potez, ali s vremenom je većina njih ipak preuzela posebnu aplikaciju tako da je Facebookova aplikacija za dopisivanje preuzeta na više od milijardu uređaja.
Iz ove kompanije kažu da kompanije koje se budu oglašavale unutar Messengera neće moći da kontaktiraju korisnike (osim ako im sami korisnici prvi ne pošalju poruke), odnosno slati im spam poruke.
Ova opcija će se na početku testirati samo u Australiji i na Tajlandu, a ako u Facebooku budu zadovoljni rezultatima, onda će se proširiti na sve zemlje.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar