Facebook "debelo" zarađuje na raskidima svojih korisnika
Koristeći algoritme koji prate vaše ponašanje na najvećoj društvenoj mreži na svetu, Facebook će usmeriti odabrane klijente upravo ka vašem profilu kako bi dostigli najveću marketinšku zaradu, piše Mashable. To naravno nije tajna, ali ne dešava se svaki dan da sam Facebook objavi informacije koje ukazuju na marketinški značajan period nakon raskida.
Prema poslednjim otkrivenim podacima na sestrinskoj stranici Facebook IQ, osobe koje su okončale ljubavnu vezu uglavnom ne trče kako bi objavile svoj status u "snigle". Takođe, nakon objavljivanja statusa po pravilu sledi agresivno posećivanje Facebooka.
Istraživači Facebook IQ-a tvrde da korisnici, njih tri četvrtine, zavise od društvene interakcije sa prijateljima i porodicom kako bi nadoknadili vreme koje su donedavno trošili sa svojom boljom polovinom. Dakle, korišćenje Facebooka značajno raste (i do četiri puta više) u danima nakon prekida veze.
Ono što je prelomno jeste da Facebook ohrabruje svoje klijente da reklamama bombarduju upravo one korisnike koji su ostavljeni ili koji su ostavili donedavno najvažniju osobu u životu.
Facebook IQ savetuje klijente da korisnicima nakon raskida pristupaju na mobilnim uređajima jer će u tom periodu biti najmobilniji. Takođe, preporučuje se nuđenje novih iskustava jer osobe koje su izašle iz ljubavne veze žele da iskuse ono što su propustili ili što do sada nisu mogli ili smeli.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar