Korisnici koji plaćaju imali bi pristup Tvitdeku, unapređenoj verziji s više funkcija od običnog Tvitera, preneo je danas BBC.
Tviter za sada nije nagovestio da razmatra uvođenje plaćanja za obične korisnike. Premijum članstvo donelo bi Tviteru nove prihode u vreme kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama kao što je Snepčet. Broj korisnika Tvitera stagnira, a prihodi kompanije od reklamiranja su u padu, iako je onlajn tržište reklama značajno povećano prošle godine.
"Redovno sprovodimo istraživanja kojima prikupljamo iskustva korisnika kako bismo donosili bolje investicione odluke i istražujemo nekoliko načina da učinimo Tvitdek korisnijim za profesionalce", saopštio je Tviter. Kompanija je saopštila kako će nov pristup funkcionisati. "Plaćanje bi obezbedilo korisnicima da na jednom mestu imaju posebne alatke za pregledanje, objavljivanje i obaveštavanje, kao i analizu trendova i aktivnosti i unapredjenu analitiku", naveo je Tviter.
Ako uvede plaćene naloge, konkurencija Tviteru biće kompanije Soušelflou (SocialFlow) i Hutsut (HootSuite), koje već godinama omogućavaju korisnicima da koriste unapređenu varijantu Tvitera.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar