Putem njega korisnici mogu da saznaju više o izdavaču članaka podeljenih na ovoj društvenoj mreži. "Trust Indicator" nastao je u saradnji s "Trust Project-om", međunarodnim udruženjem informativnih portala kojim se želi povećati pouzdanost u medije.
Indikatori poverenja će tako korisnicima nuditi više informacija o medijskoj kući koja je podelila vest, njenoj etičkoj politici, proveri činjenica, prošlim ispravkama tekstova, te o vlasničkoj strukturi kompanije.
Medijske kuće će te informacije dodavati u bazu podataka o samoj kompaniji unutar Fejsbuka. U početku, nova funkcija će biti dostupna za manji broj medijskih kuća, s postepenim širenjem.
Uprava kompanije Fejsbuk smatra da će sa tim proširenim informacijama pomoći ljudima u dobijanju bitnih kontekstualnih informacija, putem kojih će moći da odrede da li su članak i medijska kuća verodostojni. Tako će nastaviti bitku protiv lažnih vesti i dezinformacija koje se plasiraju na Fejsbuku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar