Fejsbuk uvodi "indikator poverenja" za medijske kuće

Fejsbuk je početkom godine pokrenuo svoju prvu inicijativu u kojoj je putem saradnje s novinskim agencijama i treninzima za novinare hteo da poveća kvalitet novinarskih članaka, a sada su najavili uvođenje "indikatora poverenja".
Fejsbuk uvodi "indikator poverenja" za medijske kuće
Foto: Pixabay
Putem njega korisnici mogu da saznaju više o izdavaču članaka podeljenih na ovoj društvenoj mreži. "Trust Indicator" nastao je u saradnji s "Trust Project-om", međunarodnim udruženjem informativnih portala kojim se želi povećati pouzdanost u medije.
 
Indikatori poverenja će tako korisnicima nuditi više informacija o medijskoj kući koja je podelila vest, njenoj etičkoj politici, proveri činjenica, prošlim ispravkama tekstova, te o vlasničkoj strukturi kompanije. 
 
Medijske kuće će te informacije dodavati u bazu podataka o samoj kompaniji unutar Fejsbuka. U početku, nova funkcija će biti dostupna za manji broj medijskih kuća, s postepenim širenjem.
 
Uprava kompanije Fejsbuk smatra da će sa tim proširenim informacijama pomoći ljudima u dobijanju bitnih kontekstualnih informacija, putem kojih će moći da odrede da li su članak i medijska kuća verodostojni. Tako će nastaviti bitku protiv lažnih vesti i dezinformacija koje se plasiraju na Fejsbuku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija