Svi korisnici će biti upozoreni pre nego što pročitaju ili podele neku lažnu informaciju.
Naime, crvena ikona, poznatija kao "sporna zastava" ukazivaće na lažne vesti i umesto njih u novostima ponudiće povezane članke s tačnim informacijama.
Facebook kaže kako će povezani članci dati njihovim korisnicima više objašnjenja i konteksta o nekoj priči, uključujući i objašnjenje koje informacije su netačne u lažnim člancima.
Ukoliko korisnici pokušaju da podele lažne vesti, iskočiće im pop up koji će ih upozoriti na proveravanje činjenica.
Članci s istinitim i proverenim informacijama pojavljivaće se na vremenskoj liniji Facebooka pre nego što korisnici društvene mreže podele lažne vesti.
Facebook se već dugo bori s lažnim vestima koje korisnici često dele na profilima. Zbog toga se društvena mreža prošli mesec pridružila Googleu i Twitteru u istrazi koja je imala za cilj da odgovori na teška pitanja o tome kako su internet platforme korišćene za širenje dezinformacija tokom prošlogodišnjih američkih predsedničkih izbora.
Facebook je predao Kongresu SAD-a nekoliko hiljada reklama koje se dovode u vezu s Rusijom, a u kojima su, prema pisanju stranih agencija, korišćena goruća pitanja kako bi se ljudi okrenuli jedni protiv drugih uoči predsedničkih izbora u SAD-u.
Podsećamo, Facebook je ranije najavio kako planira da zaposli više od hiljadu osoba koje će biti zadužene za sprečavanje širenja lažnih oglasa i vesti.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar