Testovi su uveliko u toku, a kako stoje stvari jedna od stanica ovog voza će biti upravo u Beogradu, prenosi
B92.
Kako je Mask zamislio da projekat stavi ideju ispred zarade, mnogi su se uključili u projekat, a među njima i "Virdžin" Ričarda Brensona. I dok je metro u Beogradu još uvek na nivou teorije, izgleda da je "Hajperlup" linija super-voza mnogo bliža realnosti. Stanica u glavnom gradu Srbije bila bi čvorište za druge delove sveta, što bi sigurno bio i veliki plus za turizam.
Trenutno je u planu da se naprave tri linije u narednih pet godina, sa planom da se linije prošire na sve kontinente. Mreža je inspirisana projektom svetskog metroa koji je 2003. godine osmislio Mark Ovenden.
Ideja je da podzemne linije idu ispod mora gde će moći da razviju maksimalne brzine od 1126 kilometara na čas, koliko se pretpostavlja da je moguće postići. Ukoliko bi se ostvario ovaj projekat, planeta bi bila globalno povezana linijama voza koji bi bio efikasniji i jeftiniji od avionskih linija.
Za sada je "Hajperlup" projekat u fazi testiranja radi dostizanja željenih brzina. Najdalje otišao "Hajperlup Van" kompanije "Virdžin". Za sada su postignute brzine od 387 kiometara na čas sa tendencijom rasta, ali je to još uvek daleko od dostizanja željenih brzina.
Naravno, proći će još godina dok "Hajperlup" voz ne uđe u komercijalnu upotrebu. Ipak, projekat su ozbiljno shvatili investitori, ali i državnici širom planete, pa ostaje nada da bi jednog dana put od Beograda do Beča mogao da traje svega 37 minuta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Pawlle
Masinovojvodjan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar