Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Zakerberga koštati 3,3 milijarde dolara, što je oko 4,4 odsto njegovog ukupnog bogatstva.
Zakerberg je očito popustio pritiscima jer su 2017. godine dobili milione kritika na izgled naslovne stranice Facebooka koja je često pretrpana oglasima firmi.
"Jedan od naših područja fokusa u 2018. je da osiguramo da je vreme provedeno na Facebooku vreme koje je dobro provedeno. Izgradili smo Facebook kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo nas zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uvek stavljali prijatelje i porodicu u središte tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa jača našu dobrobit i sreću. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaj - objave kompanija, brendova i medija - zagušuje lične trenutke koji nas vode da se više povežemo jedni s drugima", napisao je Zakerberg u četvrtak.
Iz Facebooka kažu da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar