Anonimni izvori kažu da će kompanija koristiti humane moderatore kako bi identifikovala video zapise koji treba da budu uklonjeni s popularnog internet servisa.
Ovaj Googleov potez reakcija je na zabrinutost oglašivača zbog neprimerenih video snimaka s decom, kao i uvredljivog ponašanja zvezda YouTubea kao što je Logan Pol koji je blokiran nakon objavljivanja videa s mrtvim telom u japanskoj šumi Aokigahara.
Google inače svoju Youtube platformu reklamira kao zbirku najpopularnijih YouTube kanala među Amerikancima od 18. do 34. godine i najzahtevniji i najbrendiraniji sadržaj organizovan u kategorijama poput mode, pop kulture i recepata.
Međutim, zbog nedavnog gafa s videom Logana Pola, Google Preferred platforma našla se na meti kritika javnosti. Loganov video s prikazom samoubice bio je označen kao neprimeren i prosleđen je moderatoru koji je, navodno, odobrio njegovo objavljivanje. Nakon izuzetno negativne reakcije javnosti, snimak je uklonio sam autor, ali kopije videa preplavila su internet.
Portparol YouTubea rekao je američkim medijima kako su Google Preferred platformu izgradili kako bi njihovim klijentima omogućili da što lakše dođu do najstrastvenije publike.
Uvođenjem striktnijih provera video sadržaja i kanala, Google i YouTube zajedno žele klijentima da ponude još veću garanciju za ono što kupuju putem Preferred Premium reklamnog programa.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar