"Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podeljenosti u današnjem svetu", ocenjuje on, dodajući da "društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada".
Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je "goruće pitanje na koje pokušavamo da odgovorimo - kako odlučiti koji su izvori informacija verodostojni".
Kompanija koja ima više od dve milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Fejsbuka smatraju verodostojnima.
"Ta novina neće promeniti količinu informacija koju ćete videti na Fejsbuku. To će samo promeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra verodostojnima", kaže Zakerberg.
Već od sledeće nedelje, najavljuje on, News Feed - ključni proizvod kompanije na tom području, davaće prednost kvalitetnim vestima pred onima koje objavljuju manje verodostojni izvori.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar