Reč je o delu kampanje čiji je cilj dokazivanje da društvena mreža može imati pozitivan uticaj na korisnike i društvo.
Promene će se u početku odnositi samo na korisnike u Americi, a kasnije će se proširiti na ostale zemlje.
"Prikazivaćemo više vesti koje se tiču vašeg grada. Ako pratite lokalne medije ili ukoliko neko podeli lokalnu priču, ona će se prikazati na vašem News Feedu", rekao je osnivač Facebooka Mark Zakerberg.
Ovo je treća velika promena koja se odnosi na News Feed ovog meseca, stavljajući akcenat na kvalitet a ne na kvantitet vesti. Facebook je ranije objavio da će prikazivati više sadržaja prijatelja, a prednost pokušava da da i vestima izvora koje korisnici smatraju pouzdanim.
Sve navedeno je pokušaj Facebooka da se oporavi od ozbiljnih kritika zbog lažnih vesti i filtriranja. Zakerberg je rekao da je njegov lični cilj u 2018. godini da reši probleme na Facebooku.
Facebook je takođe tesitrao novu opciju posvećenu lokalnim vestima i događajima. Opcija Today In trenutno je dostupna u šest američkih država.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar