Njihov podvig trajao je 16 dana u okviru relija Budimpešta - Bamako.
"Prema našim saznanjima, nijedan električni automobil pre nas nije prešao Saharu. Ne tvrdimo da su naši podaci tačni niti je to nužno presudno, ali prijavili smo ovaj projekat i Ginisovoj knjizi rekorda, pa ćemo videti rezultate. Imamo fotografije, GPS tragove i potpise svedoka", rekao je Cvetojević.
"Prema mom mišljenju, jedino što može da obori našu prijavu je ako je neko vrlo skroman i tih već to napravio, i to van organizacije nekog relija, dakle potpuno sam i bez agregata, uz beskonačno spora punjenja na utičnici, a da to nije nigde objavio ni u medijima ni na društvenim mrežama. Ako takva osoba ili tim postoje, mi im šaljemo čestitke. Na ovaj put nismo krenuli zbog obaranja rekorda, ali ako i to možemo dodati kao šlag na tortu, zašto da ne", smatra Maštruko.
Manjak izvora električne energije nije bio jedini problem s kojim se suočio hrvatsko-češki trio, a najteže trenutke su doživeli nakon što im se pomoćno vozilo, Dačia Dokker, zaglavilo u pesku, te mu je prilikom izvlačenja stradala guma. Rezervne felne su smetale kočnicama, a od sigurnog odustajanja Teslin tim je spasao član mađarskog tima, koji im je savetovao da na prednji točak montiraju zadnje gume s felnama od Dačie, a na zadnji jedan od rezervnih.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar