Portparol kompanije je potvrdio da je juče došlo do reorganizacije, najznačajnije otkako je Fejsbuk osnovan pre 15 godina. Zakerberg i njegova najbliža saradnica Šeril Sandberg nisu pretrpeli nikakve promene.
Čovek blizak Zakerbergu, Kris Koks, ubuduće će biti zadužen za Fejsbuk, Instagram, VotsAp (WhatsApp) i Mesindžer.
Do promena je došlo i u timovima za proizvode i tehnologiju, stvaranjem tri tima od kojih će jedan biti posvećen blokčejn (blockchain) tehnologiji, primenjenoj na kriptovalutama, a vodiće ga dosadašnji šef Mesindžera Dejvid Markus.
Havijer Olivan, još jedan visokopozicionirani kadar, predvodiće odsek za bezbednost i reklamiranje u brojnim proizvodima.
Sajt Rikoud (Recode) navodi da iako je više od 10 ljudi dobilo nove funkcije ne deluje da je iko napustio kompaniju.
Do promena dolazi neposredno nakon što je osnivač VotsApa Jan Koum, koji ga je 2014. prodao Fejsbuku za 19 milijardi dolara, objavio da odlazi iz kompanije zbog, kako su preneli američki mediji, neslaganja u vezi sa privatnim podacima korisnika.
Imidž Fejsbuka je ozbiljno narušen kada je u martu otkriven skandal s firmom Kembridž analitika, povezanom s predsedničkom kampanjom Donalda Trampa, koja je nepropisno došla do podataka desetina miliona korisnika društvene mreže.
Zakerberg se više puta izvinio, čak i pred Kongresom SAD, gde je od njega zahtevano da položi račune o lažnim vestima i drugim načinima političke manipulacije na Fejsbuku.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar