Međutim, izgleda da to nije slučaj i sa Yahoo Mailom. Novi izveštaj tvrdi da Yahoo Mail nastavlja da skenira mailove kako bi prodavao podatke oglašivačima.
Izveštaji sugerišu da je Oath, kompanija koja je sada vlasnik Yahoo Maila, u pregovorima sa oglašivačima u vezi sa novim servisom koji će skenirati preko 200 miliona Yahoo Mail inboxova, kako bi obezbedili podatke o korisnicima.
Oath je potvrdio da Yahoo Mail zaista skenira mailove, ali je istakao i da samo promotivni mailovi, koji se obično šalju od maloprodaja, bivaju skenirani. Algoritmi koji se koriste za skeniranje tih mailova i kolačića se plasiraju kako bi korisnicima u budućnosti prikazivali slične reklame.
Sistem skeniranja ignoriše lične mail poruke, a su sve informacije koje personalno identifikuju korisnika skrivene od podataka koji se daju oglašivačima.
Takođe, korisnicima se daje i mogućnost da isključe opciju skeniranja. Ovo se može učiniti tako što se ode u Ad Interest Manager u Yahoo Mailu i izabere relevantna opcija. Ova stranica se nalazi u Settings meniju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar