U Youtube-a su najavili esperimentalno uvođenje dve tzv. pre-roll reklame na početku videa. To, međutim, znači da će reklame biti ređe emitovane za vreme gledanja videa.
U ovoj kompaniji procenjuju da će, na taj način, ostvarivati i do 40 odsto manje prekida zbog reklama tokom gledanja jednog videa.
"Pre-roll" reklame, na početku videa, će takođe biti moguće "preskočiti".
Iako 40 odsto možda zvuči mnogo, odluka Youtube-a donata je kao reakcija na rezultate istraživanja koje je pokazalo da su korisnici "prilično osetljivi" na često pauziranje videa, posebno u slučajevima kada gledaju duže video snimke.
Novi način prikazivanja reklama će za desktop verziju Youtube-a biti uveden ove godine, nakon čega će je dobiti mobilna i TV verzija.
Nove promene će, po svoj prilici, biti dobra vest i za oglašivače, budući da su iz Youtube-a saopštili da je tokom prvih testova, izmereno ukupno povećanje reach-a za osam do 11 odsto.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar