Naime, kompletnu priču je pokrenuo Youtube korisnik Met Votson. On je u svom nedavno objavljenom snimku, koji je od nedelje pregledan skoro dva miliona puta, rekao da je algoritam Youtube-a stvorio "rupu" koja je pedofilima omogućila da lako pronađu, putem preporučenih klipova na ovom servisu, isečke maloletnika koji izvode aktivnosti poput gimnastike ili joge.
Ova vest dolazi usred skandala Youtube-a s velikim kompanijama, uključujući AT&T, Nestle i Epic Games, koje su nedavno objavile da prekidaju oglašavanje na ovoj platformi.
"Bilo kakav sadržaj, uključujući i komentare, koji ugrožavaju maloletnike je odvratan i imamo jasne mehanizme kojima to zabranjujemo. Odmah smo preduzeli akcije brisanja računa i kanala, prijavljujući nezakonite aktivnosti vlastima i onemogućavajući komentare na desetinama miliona klipova koji uključuju decu", izjavio je portparol Youtube u izjavi za "CNN Business".
U ovoj velikoj IT kompaniji su dodali kako još mnogo toga moraju da učine kada je u pitanju online sigurnost, ali su takođe istakli kako nastavljaju da rade na poboljšavanju korisničkog iskustva.
Važno je istaći i to da ovo nije prvi put da se Youtube nalazi u centru skadala u vezi s kompanijama čije su se reklame prikazivale neposredno pre reprodukcije neprikladnog sadržaja.
Istraga CNN-a iz aprila 2018. godine pokazala je da su reklame više od 300 kompanija i organizacija na Youtube kanalima reklamirale naciste, pedofiliju, teorije zavere i severnokorejsku propagandu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar