To smatra Pol Romer, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju. Kako navodi, digitalne platforme možda nisu previše velike da bi smele da propadnu (too big to fail). Ali su previše velike da im se veruje.
"Uprkos pozivu Marka Zakerberga za novo zakonodavstvo i regulaciju – možda već previše velike da bi se mogle regulisati", naveo je Romer za DW.
Umesto zakonskog ograničavanja ovih kompanija pametnije je uvesti dodatne progresivne poreze na svu zaradu od reklama koje koriste targetiranje, smatra on.
To su reklame koje se korisnicima pojavljuju na osnovu njihovih ličnih podataka – kao, na primer, kada neko preko pretraživača Gugl traga za polovnim automobilom, dobija reklame za polovne automobile.
Lažne vesti i širenje mržnje na internetu skrenule su pažnju i Evropskoj uniji na moć koju imaju tehnološki koncerni.
Međutim Romer ne veruje da je efikasna regulacija moguća i zato zagovara porez.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar