Analizirali su 68 miliona objava na Tviteru u protekla dva meseca, zaključno sa 20. aprilom.
Prema njihovim podacima, u porastu je korišćenje emotikona koji izražavaju negativna i neutralna osećanja kojima se, na primer, opisuje saosećanje ili tuga. Istovremeno je za 5,6 odsto pala upotreba izrazito pozitivnih i nasmejanih emotikona, predstavljajući tako, verovatno, emotivno stanje ljudi u celom svetu.
Gledano pojedinačno, sve češće se u komunikaciji služimo "molećivim licem", "uplakanim licem" i "rukama sklopljenim za molitvu" (korišćen 25 odsto više u aprilu nego u avgustu prošle godine), dok "lice koje plače od smeha" ovih dana polako gubi na zastupljenosti u porukama na Tviteru, iako i dalje drži ubedljivo prvo mesto. Takođe, u skladu sa celom situacijom, upotreba emotikona koji opisuju putovanja je smanjena, jer ljudi više ostaju u svojim domovima.
Još u martu na Emojipedia sajtu su primetili da se povećava i učestalost upotrebe emotikona koji se mogu pripisati direktno uticaju pandemije virusa korona. "Lice s medicinskom maskom", na primer, i emotikoni koji prikazuju mikrobe, sapun, kola hitne pomoći, tabletu, kao i razna bolesna lica, postali su sve češći izrazi ljudskih osećanja u ovom vremenu. Pogotovo je njihova upotreba skočila u objavama povezanima s pandemijom Covid-19.
Međutim, primećuje se da i kod takvih tvitova prevladava pozitivan duh. Naime, čak i kada se analiziraju objave koje direktno spominju Covid-19, najčešće korišćeni emotikon uz njih je neizbežno "lice koje plače od smeha", koji već duže vreme nosi titulu emotikona koji se naviše koristi u digitalnoj komunikaciji.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar