"Želimo da imamo pozitivan uticaj na decu i svet koji će dobiti kao nasleđe. To znači pozitivni i inkluzivni uticaj na digitalno okruženje, u kojem nema mesta za govor mržnje, diskriminaciju i dezinformaciju", izjavila je predstavnica marketinga kompanije Lego Julija Goldin.
Lego se početkom juna angažovao protiv rasizma i poklonio je četiri miliona dolara u borbi protiv ksenofobije i rasnog nasilja u svetlu demonstrancija izazvanih posle smrti Afroamerikanca Džordža Flojda krajem maja u Mineapolisu. Bojkot reklama pokrenulo je više od 400 preduzeća među kojima Adidas, Koka-kola, Levis i Starbaks.
Te kompanije odlučile su da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklamama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje. Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je nedavno odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predviđa da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.
Sličnu meru je preduzeo i Tviter koji maskira ili stavlja upozorenja na problematične poruke.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar