Osnivač najveće društvene mreže, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom "EssilorLuxottica SA", najvećim svetskim proizvođačem naočara, javlja Blumberg. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brenda Rej ban.
Dve kompanije ulaze na teren na kojem su Vaunt naočare, proizvod firme "Intel Corp", kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je naišao na neodobravanje zbog primedbi na bezbednost privatnosti, a neki su se žalili i na dizajn.
Fejsbukove pametne naočare, kako najavljuje kompanija sa sedištem u Kaliforniji, omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namenjenih komunikaciji.
Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality) i uređaje koji mogu da se nose ogromno je među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealan spoj.
Osobine, detalji i cena proizvoda koji će biti rezultat saradnje Fejsbuka i kompanije "EssilorLuxottica SA" biće poznati uoči njegovog predstavljanja koje je planirano za sledeću godinu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar