Vrlo su površno objasnili šta sve ažuriranje uslova korišćenja obuhvata, pa su korisnici stekli utisak da je reč o novom velikom udaru na privatnost od strane Facebook-a – koji bi, pomislili su neki, mogao da se dokopa njihovih privatnih poruka.
Whatsapp je zbog novih pravila korišćenja za mesec dana ostao bez miliona korisnika. Oni su tada pokazali palac dole Zakerbergu, pa su se okrenuli alternativama poput Telegrama i Signala, a odeljenje odnosa s javnošću Facebook-a moralo je da radi prekovremeno kako bi objasnilo da te promene nisu tako strašne za korisnike.
Zato su odložili stupanje na snagu ažuriranih uslova korišćenja, pa bi umesto kako su planirali u februaru, nova pravila trebalo da stupe na snagu tokom maja.
Na zvaničnom blogu sada su potvrdili da nastavljaju sa zacrtanim promenama, ali su odlučili da budu transparentniji u komunikaciji s korisnicima – pa će im dati znatno više informacija oko noviteta koji ih očekuju.
Tako će se korisnicima Whatsappa tokom sledećih nedelja pojaviti obaveštenja s detaljnim pojašnjenjem promena pravila, a to se naročito odnosi na sve one detalje za koje korisnici smatraju da bi se njima kršila njihova privatnost.
"Vremenom ćemo podsećati ljude da isprate nova pravila i prihvate promene kako bi nastavili da koriste Whatsapp", objavili su iz kompanije.
Pred korisnicima je nešto manje od tri meseca, odnosno do 15. maja kako bi prihvatili te promene – jer tada bi nova pravila trebalo da stupe na snagu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Dosta
Moja komunikacija, moja stvar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar