U pitanju je opcija po imenu Spaces, koja korisnicima omogućava da audio klipove dele na platformi, ali i u direktnim porukama. Korisnici će pored toga moći da kreiraju i sobe, te pozivaju druge da im se priključe.
Iz kompanije kažu da se radi o eksperimentu koji se zasniva na "intimnosti koju nudi ljudski glas", budući da se javnoj komunikaciji dodaje još jedan sloj koji olakšava međusobna povezivanja korisnika.
Opciju je testirala mala grupa korisnika, a audio tvitovi će se kreirati preko Compose tastera u donjem desnom uglu, ili preko Fleet-a, ako se svajpuje desno.
Tu su i druge opcije za Spaces, poput transkribovanja onoga što se izgovori u poruci, te prijavljivanja i blokiranja nepoželjnih učesnika.
O Twitter Spaces se prvi put čulo u novembru prošle godine, kada je platforma predstavila Fleets koji podseća na Instagram i Snapchat Stories. U to vreme je nova opcija testirana sa korisnicima koji spadaju u rizične grupe za doživljavanje online nasilja.
Spaces bi do korisnika trebalo da stigne u aprilu. Opcija je već dostupna za izabrane, ali sobama mogu da se priključe samo oni koji dobiju poziv, tako da će korisnici koji ne prate one koji već imaju pristup morati da sačekaju sledeći mesec.
Korisnici će biti motivisani i da kreiraju sadržaje u Spaces prostoru, a već se govori o "Tip Jar" opciji na koju će kreatori moći da povezuju svoje PayPal, Cash App, Patreon, Venmo ili Bandcamp naloge, a kako bi primali donacije.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar