Portal, pozivajući se na vlastite neimenovane izvore, navodi da direktor Fejsbuka Mark Zakerberg planira da o promeni imena kompanije razgovara 28. oktobra na godišnjoj konferenciji "Konekt", ali bi to moglo biti učinjeno i ranije.
Iz "Fejsbuka" je saopšteno da ne komentarišu "glasine ili spekulacije".
Vest o promeni imena objavljena je u vreme kada se kompanija suočava sa sve jačom kontrolom vlasti SAD zbog svog načina poslovanja.
Analitičari navode da će promena imena "Fejsbuku" omogućiti da bolje kontroliše grupacije koje su pod njegovim okriljem, poput "Instagrama", "Vocapa", "Okulusa" i drugih.
Portal ističe da nije neuobičajeno da velike firme iz Silicijumske doline menjaju svoje ime u nameri da prošire svoje usluge.
"Gugl" je oformio "Alfabet" kao holding kompaniju 2015. godine kako bi se proširio izvan svog poslovanja u oblasti pretrage i reklame, te nadzire rad brojnih firmi od vozila sa samostalnim upravljanjem i zdravstvene tehnologije do obezbeđenja interneta u udaljenim regionima.
Promena brenda ili imena, takođe će se odraziti i na pažnju koju "Fejsbuk" obraća na gradnju takozvanog metaverzuma, što je "virtuelni svet u kojem ljudi mogu da koriste razne uređaje za kretanje i komunikaciju".
"Fejsbuk" je imao velika ulaganja u virtuelnu realnost i proširenu realnost i namerava da poveže skoro tri milijarde korisnika putem nekoliko uređaja i aplikacija.
U izveštaju "Verdža" navodi se da bi novo ime kompanije moglo biti povezano sa horizontom jer je "Fejsbuk" nedavno promenio ime svoje platforme za igrice "Horizont" u "Svetovi horizonta".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
nullroute
Uppsala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar