"Reklame ne treba da odvraćaju od važnih razgovora o klimatskoj krizi", navela je kompanija iznoseći sinoć svoju novu politiku.
Nije ukazano da će ova promena uticati na sadržaje koje korisnici postavljaju na ovu društvenu mrežu, koja je zajedno sa Fejsbukom na meti grupa koje pokušavaju da promovišu obmanjujuće tvrdnje o klimatskim promenama, navodi AP.
Objava se podudarila sa Danom planete zemlje.
Tviter je naveo da će saopštiti više informacija narednih meseci o tome kako planira da obezbedi "pouzdani, autoritativni sadržaj razgovorima o klimi" u kojima učestvuju njegovi korisnici, uključujući od Međuvladinog panela o klimatskim promenama.
Izveštaji tog panela, koji podržavaju UN, o uzrocima i posledicama klimatskih promena predstavljaju osnovu za međunarodne pregovore o suzbijanju klimatskih promena.
Komentari 3
Hell-Bent Flyer
@deda Miloje
deda Miloje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar