Dozvole koje su date kompanijama omogućavaju im da korisnicima ponude vožnju bez sigurnosnog vozača za volanom, koji bi preuzeo dužnost u hitnim slučajevima, ali i dalje zahtevaju da nadzornik bezbednosti sedi na suvozačevom mestu.
Baidu je saopštio da će od danas 10 takvih autonomnih automobila početi da nudi vožnju putnicima unutar područja od 60 kvadratnih kilometara u predgrađu Pekinga i da je do sada nudila usluge prevoza Apolo Go taksijima koji samostalno voze ali su morali imati sigurnosnog vozača za volanom.
Kina ima ambicije da predvodi tehnologiju autonomnih automobila na globalnom nivou, ali zaostaje za SAD u uvođenju takvih usluga. Alfabet Vajmo je počeo da nudi usluge taksija bez vozača u Finiksu u Arizoni 2020. godine.
Baidu, najpoznatiji po svom pretraživaču i uslugama oglašavanja na internetu, poslednjih godina je mnogo investirao u autonomne automobile i tehnologiju veštačke inteligencije.
Kompanija je u saopštenju navela da je prikupila informacije o preko 27 miliona kilometara autonomne vožnje vozila na putevima u poslednjih devet godina bez saobraćajnih nesreća.
Baiduove autonomne taksi službe Apolo Go rade u devet gradova širom Kine, uključujući Šangaj, Šenžen i Guangdžou.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar