To je učinjeno pošto je pokret "Right to repair" izvršio pritisak na američke regulatore da potrošačima omoguće veću kontrolu nad kupljenim proizvodima.
Iz kompanije navode da će podržati oko 200 delova i alata za popravku, a neki od najbitnijih su zamena ekrana, baterije i kamere, prenosi portal nova.rs.
U programu za sada postoji ograničenje oko uređaja koji se mogu popravljati kod kuće. U saopštenju piše da podrška stiže za iPhone 12, iPhone 13 i iPhone SE treće generacije, kao i za sve uređaje koji u budućnosti budu predstavljeni. Delovi i cene delova su identični onima koji se mogu naći u ovlašćenim Epl servisima.
Novi samouslužni servis je bio najavljen još u decembru, a kasnije ove godine programu će se pridružiti delovi i alati za popravku Mac računara. Program je za sada dostupan samo u Sjedinjenim Američki Državama, ali se planira širenje i na ostale delove sveta, počevši od Evrope. Korisnici će imati i mogućnost iznajmljivanja alata za popravku po ceni od 49 dolara uz besplatnu dostavu.
Ipak, Apple upozorava da je "poseta sertifikovanom Apple servisu najsigurniji i najpouzdaniji način za popravku".
Zagovornici prava na popravku su godinama unazad zahtevali od kompanija da obezbede širi pristup delovima za popravku i priručnicima, kako kupci ne bi bili usmereni samo na ovlašćene servise.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar