U internom dokumentu do kojeg je došao The Verge, Tom Elison, Metin izvršni direktor zadužen za Facebook, izneo je dva ključna prioriteta kompanije.
Prvi je da mreža preporučuje korisnicima više objava koje dolaze s različitih strana, a ne samo s profila i stranica koje prate. Preporuke će uključivati i Reels kratke video snimke, a sam sistem će podsećati na For you sekciju na TikToku. Ideja je da se ceo sistem početne stranice prebaci na takozvani Discovery Engine koji bi trebalo da preporuči novi sadržaj svaki put kada korisnik uđe u aplikaciju.
Facebook je bio pionir tehnologije koja uči navike korisnika i preporučuje objave s profila i stranica na koje korisnik zapravo reaguje.
TikTok je otišao korak dalje i počeo da preporučuje i objave s profila koje korisnici ne prate, model koji se pokazao izuzetno uspešnim. Na ovaj način korisnici sve vreme pronalaze novi sadržaj, a mreža zahvaljujući tome još bolje procenjuje što se korisnicima sviđa. TikTok je ovim potezom ujedno izjednačio teren za autore i influensere, pružajući im mogućnost da s malo pratilaca preko noći postanu viralni.
Kada redizajn bude gotov, početna stranica će na vrhu biti mešavina story-ja i reels-a, praćena mešavinom objava prijatelja i objava koje preporučuje novi Discovery Engine.
Linker
Drugi prioritet kompanije je ponovno spajanje Facebooka i Messengera u jednu aplikaciju na mobilnim uređajima.
S gornje desne strane nalaziće se samo ikonica za poruke koja korisnika vodi u poruke bez napuštanja aplikacije. Cilj je pojednostaviti korisnicima komunikaciju i ispraviti pogrešnu odluku o razdvajanju aplikacija donetu pre skoro deset godina.
Tom Elison je izjavio za Verge da je kompanija "sporo uvidela konkurentsku pretnju Tiktoka" i dodao "da je postalo sasvim jasno da su kratki video snimci najpopularniji format na društvenim mrežama, kao i da ljudi žele da se povežu preko sadržaja".
Komentari 1
rada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar