Iako je Fejsbuk već preduzeo mere protiv potencijalno uvredljivih recenzija, nova politika stavila je ta pravila i u pisanu formu.
Nove Fejsbuk smernice štite od ljudi koji ostavljaju lažne loše kritike kako bi dobili povraćaj novca ili druge naknade od kompanija.
Kako navodi The Verge, to se odnosi na preterano pozitivne kritike koje preduzeća plaćaju slučajnim korisnicima da ih ostavljaju na njihovim stranicama.
Ostale recenzije koje podležu uklanjanju uključuju one koje nemaju nikakve veze sa aktivnostima kojom se firma bavi, sadrže eksplicitan ili neprikladan sadržaj ili su jednostavno "nepoželjne".
Ako korisnik ili firma prekrši bilo koje od tih pravila, Fejsbuk kaže da će ukloniti tu recenziju, zabraniti preduzećima pristup oznakama proizvoda i listama, kao i suspendovati ili zabraniti "pristup bilo kom ili svim Meta proizvodima ili funkcijama". Ukoliko bi korisnik ili firma ponovili prestup, Fejsbuk bi mogao da suspenzuje ili zabrani naloge na toj platformi.
Komentari 2
Tomislav N.
w/e
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar