Korisnici pametnih telefona koji koriste Google Android mogli bi već za dva meseca, umesto omiljene fotografije ili zaštite ekrana, gledati - reklame. Barem u Sjedinjenim Američkim Državama.
Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je sa američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim ekranima prikazivali oglase i promotivne poruke.
Glanceov "dinamički" zaključani ekran prikazivao bi vesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici videli prije otključavanja svog telefona. Naravno, u zavisnosti od korisnikovih navika i želja, sadržaj će biti prilagođen. Oglase je moguće isključiti, ali korisnici za to moraju da uđu malo dublje u podešavanja telefona.
Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi "uživa" oko 400 miliona korisnika pametnih telefona.
A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod "sadržajem" misle na vesti, obaveštenja, kalendar, poruke i slično. Ali, nisu izričito rekli da neće biti i oglasa.
Uostalom, zaključani ekran za oglašivače predstavlja neiskorišćeno blago. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u proseku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani ekran telefona.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 7
@Сенивић
khm
reklama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar