Potpredsednik Mete Brent Haris tvrdi da kompanija ulaže mnogo vremena na usluge za korisnike.
Ipak, od nastanka Facebooka, korisnici ove društvene mreže zapravo nisu imali nikakav način da direktno komuniciraju s kompanijom o odlukama moderiranja.
Prošle godine je pokrenut program koji je podrazumevao chat uživo na engleskom jeziku, koji je zapravo omogućavao kontakt sa zaposlenima u Meti. Korisnici su mogli da dobiju pomoć u korišćenju novih funkcija ili u slučaju da im je zaključan profil.
U to vreme je kompanija saopštila da je to "prvi put da je Facebook ponudio pomoć uživo ljudima čiji su profili zaključani".
Prava ljudska pomoć iz Mete bila bi izuzetno korisna za one koji su se slučajno našli na pogrešnoj strani automatizovanih alata moderiranja sadržaja, posebno ako bi bila proširena na Instagram, WhatsApp i Horizon VR.
Meta takođe pokušava da ukloni osobe koje izbegavaju banovanje, a nedavno je uklonjeno oko 500 profila, stranica, grupa i događaja povezanih s grupom Proud Boys.
Komentari 1
Igor
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar